EDCO: Omnichannel B2B Commerce

Merk: EDCO
Agency: iO Digital

Veel handelsondernemingen investeren flink in faciliteiten, zoals een nieuw, groot, geautomatiseerd distributiecentrum en een nieuw ERP-systeem om de mogelijkheden van het nieuwe distributiecentrum optimaal te benutten. Ook EDCO, een wereldwijd bekende handelsonderneming, heeft hierin geïnvesteerd. De webshop daarentegen was nog verouderd en de handmatige processen erachter waren zeer arbeidsintensief. Samen met EDCO ontwikkelden we daarom een internationaal B2B commerceplatform, inclusief integratie met de iO Product Informatie Manager (PIM) en M3 Lawson. Het commerceplatform, aanbod en bestelproces zijn geautomatiseerd aan elkaar gekoppeld waarmee handmatige handelingen in dit proces niet langer nodig zijn.

Agency: iO Digital
Uitgevoerd: Een internationaal B2B commerceplatform, inclusief integratie met een PIM en M3 Lawson
Bekijk case


Geplaatst

in

door

Tags:

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *